ceturtdiena, aprīlis 23

bezmaksas īre

Man palielam neko nevajag. Jo visu var dabūt par brīvu (nu gandrīz visu). Kā? Nopērc, lieto tad, kad tev vajag un 15 vai 30 dienu laikā nes atpakaļ. Vienkārši. Because we want free faster*. Vajag ieskannēt filmiņu? Vai Jūs , ser, vēlētos samaksāt ~30$ dolārus vai vēlaties to izdarīt pats un par brīvu? Protams, es vēlos par brīvu! Nu tad nopērciet lūdzu šo lielisko Epson V500 Photo skaneri, varat lietot 15 dienas un, ja vairs viņu nevēlaties - nesiet atpakaļ.
Nopērc mobilo telefonu, pēc 5 dienu lietošanas saproti , ka tev viņš riebjas - nes atpakaļ. Atdot atpakaļ var jebko. Drēbes (bet - jabūt birkām klāt), pārtiku (jābūt oriģinālajā iepakojumā), tehniku, zāles - visu. To es saucu par patērētāju aizsardzību. Jo bikses patiešām novērtēt var tikai mājās, telefona lietošanas ērtumu un praktiskumu - tikai lietojot, tāpat būs ar TV un citu aparatūru. Hmmm... laikam ar auto šitā štelle neies cauri. :)
Šodien, kad nesu atpakaļ nodot to skanneri hosteļa menedžeris man nopakaļ smejoties sauca: you cunning fox, you're cheating!, kam kā parasti sekoja labas dienas novēlējumi.

* viena veikalu ķēdes (līdzīgs Drogas) reklāmas sauklis.

2 komentāri:

  1. Es nekad neesmu sapratis par to pārtiku - kā tas ir, kad es nesu atpakaļ uz veikalu nedaudz iekoštu vai ieēstu...

    AtbildētDzēst
  2. nē pārtiku var nest tikai iepakojumā.

    AtbildētDzēst

© aldis hofmanis 2009

✆ canada 778 230 4004

✆ lv 29237794

@ aldishofmanis(at)gmail.com

tiesību atruna

Šis blogs ir domāts tikai un vienīgi personīgai lietošanai. Jebkāda tā pārpublicēšana, vienalga vai pilnībā vai daļēji, komerciāliem vai nekomerciāliem mērķiem, it īpaši, bet ne tikai masu medijos, jebkurā formā ir aizliegta un saskaņojama ar bloga īpašnieku.