ceturtdiena, jūnijs 4

1 US$ tip

Cik patīkami, ka 35 gadu vecumā man vēl ir iespēja ko piedzīvot pirmo reizi! Ar jaukā Toskānas krodziņa vecākā viesmīļa ieteikumu, apciemoju viena restorāna menedžeri (kuru jau biju apmeklējis iepriekš, bet tad viņš atteica, ka viņam visi darbinieki ir sameklēti) un tiku pieņemts uz pārbaudes laiku grieķu restorānā. Ar sirmu grieķi īpašnieku un menedžeri vienā personā. Un šeit nu es pārliecinājos par ieteikumu spēku - tiku sirsnīgi uzņemts, izrunājāmies kā seni draugi, man tika izrādīts viss restorāns, kas un kā notiek, piekomandēta meitene, lai izskaidro datorlietas (kasi, pasūtījumus, norēķinus un tml). Un jau pēc 3 stundām bija jāapkalpo pirmais klients - diezgan (es pat teiktu - ļoti) pohains amerikānis, kurš gribēja salāpīties ar Jēgermeister. Tāda krogā nebija un viņš (trakais!!!) piekrita uz piparmētru šnabi. Tad arī man tika PIRMĀ dzeramnauda. Pirmais US dolārs. Uzskatu to par labu zīmi. Ierāmēšu un likšu pie sienas, kad būšu nopelnījis pirmo miljonu:)

5 komentāri:

© aldis hofmanis 2009

✆ canada 778 230 4004

✆ lv 29237794

@ aldishofmanis(at)gmail.com

tiesību atruna

Šis blogs ir domāts tikai un vienīgi personīgai lietošanai. Jebkāda tā pārpublicēšana, vienalga vai pilnībā vai daļēji, komerciāliem vai nekomerciāliem mērķiem, it īpaši, bet ne tikai masu medijos, jebkurā formā ir aizliegta un saskaņojama ar bloga īpašnieku.