sestdiena, jūnijs 13

jānoapaļojas

Special drink @ Bay Moorings today: Sapphire Martini (Vodka, Blue curacao)

Es sapratu, ka nu ir laiks apaļoties. Saprast - kas un kā, cik galu galā man izmaksā darbs uz salas, cik es saņemu un vai vispār man šobrīd ir vajadzīga šī vieta (jo esmu spiests atteikt dažas dienas Bay Moorings, jo jābrauc uz otru darbu). Tādēļ vakar drusku pasēdēju un pakalkulēju. Skaitļi ir sausi, cipari nemelo. Man pašam nepatīk skatīties uz lietām tikai no ciparu viedokļa, bet šobrīd savādāk nevaru atļauties. Darbs uz salas prāmju satiksmes dēļ man izmaksā ap 200$ mēnesī un tajās dienās, kad strādāju tur - arī ap 3h dienā pavadu transportā. Un es noapaļojos. Lai arī cik smagi man bija pieņemt šo lēmumu (jauki cilvēki tomēr un lieliska vieta), es šodien uzteicu darbu @ Tuscany restaurant un palikšu strādāt tikai pie grieķa - Bay Moorings restorānā. Visas lietas ir uz labu. Arī šī.

1 komentārs:

© aldis hofmanis 2009

✆ canada 778 230 4004

✆ lv 29237794

@ aldishofmanis(at)gmail.com

tiesību atruna

Šis blogs ir domāts tikai un vienīgi personīgai lietošanai. Jebkāda tā pārpublicēšana, vienalga vai pilnībā vai daļēji, komerciāliem vai nekomerciāliem mērķiem, it īpaši, bet ne tikai masu medijos, jebkurā formā ir aizliegta un saskaņojama ar bloga īpašnieku.