ceturtdiena, jūnijs 18

sapņu auto atradies

Special drink @ Bay Moorings today: Belini (Belini, peach syrup, peach schnapps, blended with ice)
















Mans sapņu auto ir atradies! Nē, nē, nevis atradies, bet tagad es zinu, kā viņu sauc - lielumlielais paldies juraslaivas.lv un mana bloga lasītājam Didzim. Šeit viņa vēstule:

Sveiks!


Tavs sapņu auto ir Nissan Figaro. 1991. gadā par godu Nissan Motor Company

50-gadei izlaists konceptauto 50/60 gadu stilā. 20 000 eksemplāri saražoti.

Lai sapņi piepildās!


www lapa šeit.


Didzis Š

Rīgā


Nu ko, atliek tikai sakrāt kādas 10 ooo naudiņas (man lūdzu to gaiši brūno - topaz mist, starp citu dzimšanas diena man augustā :) ). Vai arī turpināt sapņot...:)



PS citi vāģi, kurus ir vērts vismaz apskatīt (pamielot acis), ir šeit un šeit, un šeit, kā arī šeit.


3 komentāri:

  1. hehe un pat automaatiskaa kaarba :D

    AtbildētDzēst
  2. čau, aldi.
    es viņā arī samīlējos pirms pāris gadiem kaut kādā mazā pilsētiņā velsā,bet tad,kad atklāju cik liels viņam spēciņš un ka dranķīgi ar to stuures paarlikšanu atcerējos,ka mīlestība taču ir nežēlīga un liek iemīlēt arī pilnīgu ēzeli....
    bet nu jā..tik un tā ellē smuks :)

    andra

    AtbildētDzēst
  3. starp citu anglijaa ir baigi daudz shitaadu auto. nezinaaju, ka tas ir nissan un veel nezinaaju, ka tikai 20000 exemplaari. lieka ka daudz vairaak :)

    AtbildētDzēst

© aldis hofmanis 2009

✆ canada 778 230 4004

✆ lv 29237794

@ aldishofmanis(at)gmail.com

tiesību atruna

Šis blogs ir domāts tikai un vienīgi personīgai lietošanai. Jebkāda tā pārpublicēšana, vienalga vai pilnībā vai daļēji, komerciāliem vai nekomerciāliem mērķiem, it īpaši, bet ne tikai masu medijos, jebkurā formā ir aizliegta un saskaņojama ar bloga īpašnieku.