otrdiena, jūnijs 2

2 mēneši

Pirms diviem mēnešiem es pirmo reizi spēru kāju uz Kanādas zemes. Ierados šeit cerību spārnots, pilns ar dažādām idejām, ko darīt šeit un kā iedzīvoties, kā nopelnīt. Drusku bija arī bailes un neziņa. Cerēju dabūt darbu vai nu mūzikas menedžmentā vai arī pie Olimpiādes organizēšanas. Šobrīd saprotu, ka tas pagaidām ir tāls mērķis, kurš var realizēties tikai pie izcilas apstāļu sakritības. Šo divu mēnešu laikā spārni ir diezgan apgriezti, idejas ir saskārušās ar realitāti un pats esmu daudz ko pārvērtējis. Tātad divu mēnešu bilance izskatās šāda:

esmu nakšņojis 5 viesnīcās vai hosteļos, vai moteļos,
esmu iepazinies ar 4 latviešiem, 3 krieviem, vienu baltkrievu, 1 meksikāni, 1 angli, 1 spāni, 1 brazīlieti un 1 amerikāni. Šis vairāk vai mazāk arī ir manu paziņu loks,
esmu strādājis 4 dažādās vietās,
esmu strādājis 9 pus-dienas un 6 pilnas dienas,
esmu 4 reizes mazgājis veļu,
emu bijis Sietlā (1x) , Nanaimo Viktorijas salā (1x), Bowen salā (8x), White Rock, plānā bija arī Whistlera, bet laika un finansu apstākļu dēļ atcēlās,
divas nedēļas esmu mācījies bārmeņu kursos,
esmu 3 reizes bijis uz pabu vai naktsklubu.
esmu uzrakstījis 51 ziņu blogā,
2 reizes esmu spēlējis golfu,
esmu izfotogrāfējis 1 un vēl pusi filmiņas,
šeit esmu redzējis 4 skaistas meitenes,
esmu izsūtījis vai izdalījis pāri par 200 cv,
esmu saņēmis 3 atbildes uz izsūtītajiem/izdalītajiem cv,
esmu uzlabojis angļu valodu,
esmu sapratis, ka dotos atpakaļ uz Latviju, ja vien kāds piedāvātu darbu kultūras/mākslas /mūzikas menedžmenta jomā, bārmeņa darbu, darbu reklāmā vai vienkārši menedžmentā. Var arī Rīgas Satiksmes vai Lidostas valdē :)
esmu izdomājis un vizualizējis, kādam būtu jaizskatās viesu namiņam un krodziņam manā īpašumā Rendā, blakus populārajai Jūras laivu laivu nomai (pagaidām gan ideja ir tikai galvā, bet kaut kad ļoti drīz ceru uzlikt arī uz papīra un arī blogā)

Priekā!

5 komentāri:

  1. aldiiti, pirmie 3 meeneshi ir tie gruutaakie, peec tam ar katru dienu arvien labaak un labaak ;) (Ceru, ka Tu man to pashu atgaadinaasi 8.augustaa :D )

    AtbildētDzēst
  2. Viss ir labi! Vari izlasīt ierakstu manā dienasgrāmatā divus mēnešus pēc ierašanās Meksikā. Vakar apritēja seši mēneši, saņēmu pirmoreiz algu, kura pārsniedz manus šejienes izdevumus. Nepadodies, ies uz augšu, savu vietu zem saules gan izkarpīsi!

    Palasi gan evasgramata.blogspot.com - bēdubrāļu stāstus! Un sveicieni no Santas Spīlbergas, viņa sēž man blakus mūsu Puerto Vallartas sapņu namiņā.

    Eva Šica (Ludzas fotoskolu vēl atceries? Tas bija tik sen)

    AtbildētDzēst
  3. 8.augustaa buus mani divi meeneshi ;)

    AtbildētDzēst
  4. Ļoti patīkami palasīties, kā jūs pa ārieni cīnaties. Visu cieņu tādai uzņēmībai, Aldi! Turās. :)

    AtbildētDzēst

© aldis hofmanis 2009

✆ canada 778 230 4004

✆ lv 29237794

@ aldishofmanis(at)gmail.com

tiesību atruna

Šis blogs ir domāts tikai un vienīgi personīgai lietošanai. Jebkāda tā pārpublicēšana, vienalga vai pilnībā vai daļēji, komerciāliem vai nekomerciāliem mērķiem, it īpaši, bet ne tikai masu medijos, jebkurā formā ir aizliegta un saskaņojama ar bloga īpašnieku.