pirmdiena, jūnijs 15

mieru, tikai mieru!

Special drink @ Bay Moorings today: Grand mimosa (Grand Marnier, Orange juice, sparkling wine)

Nu tā, lai dzīve pārāk salda neliktos man darbā grieķu restorānā viena no viesmīle gadījusies, nu kā lai tā labāk izsakās.. hmmm.. nu, teiksim, ļoti pašapzinīga un varētu pat teikt, lecīga viesmīle. Jau pirmajās piecās darba minūtēs (tas gan bija pirms nedēļas) iznāca saruna drusku augstākos toņos kā vajadzētu. Viņa centās ierādīt man, jauniņajam, kurš šeit notieks toni, bet es uz galvas sev kāpt atļauju līdz zināmai robežai. Sev par attaisnojumu jāsaka, ka es apzinos, ka esmu jaunā vietā, ka man ir jābūt draudzīgam, ātram, apķērīgam un smagi strādājošam. Un to arī cenšos darīt pēc labākās sirdsapziņas. Taču sodien biju spiests lūgt dežurējošā menedžera palīdzību, lai meitene uzvestos pieklājīgi. Pie tam pie sevis atkārtoju: vecīt, tas tev, lai dzīve neliktos par daudz salda. Mierīgi. Un turpināju viņu apkalpot tikpat veikli un draudzīgi (varbūt par par kripatu vairāk) kā pārējās viesmīles. Saldais ēdiens nāca vakarā, kad pēc industrijas standartiem viesmīļi dalās ar saņemtajām tējas naudām ar bārmeni - pēc dežūrējoša menedžera aizrādījuma man ar akmens cietu seju tika pasniegta mana daļa... :)
Pārbaudījumi turpinās, bet latvieši taču ir sīksta tauta, ne? :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

© aldis hofmanis 2009

✆ canada 778 230 4004

✆ lv 29237794

@ aldishofmanis(at)gmail.com

tiesību atruna

Šis blogs ir domāts tikai un vienīgi personīgai lietošanai. Jebkāda tā pārpublicēšana, vienalga vai pilnībā vai daļēji, komerciāliem vai nekomerciāliem mērķiem, it īpaši, bet ne tikai masu medijos, jebkurā formā ir aizliegta un saskaņojama ar bloga īpašnieku.