sestdiena, jūnijs 27

varavīksne













Photo: http://www.panoramio.com/photo/11639364

special drinks @ Bay Moorings today: Wild Goose Rose wine and Lychee martini (vodka or gin, lychee liqueur, splash of lemon juice)

Šodien, pēc darba braucot mājās, man blakus piesēdās vīrietis - sieviete rozā filca kostīmiņā, paskatījās uz mani teļa acīm, turot rokās spogulīti un ķemmīti, maigā balsī man teica - hey!
Pats par sevi notikums nebūtu nekas ārkārtējs, bet tas notika brīdī, kad braucām pāri augstajam, vecajam un skaistajam Lion's gate tiltam, kas savieno Ziemeļvankūveru ar Vankūveras centrālo daļu, tikko bija nolijis mans pirmais pērkona lietus Kanādā un rietošās saules stari spoži apmirdzēja Vankūveras debeskrāpju līniju. Un pāri visam uz tumšo negaisa mākoņu fona skaidri iezīmējās gandrīz pilns košs varavīksnes loks. Sakritība? Varbūt. :)

2 komentāri:

  1. Neticami!
    (ko es esmu nogulējis...)

    AtbildētDzēst
  2. Tieši tavā brauciena dienā biju aizgājis uz Toronto praidu. Mega kruts pasākums! pilns ar cilvēkiem, čaļi un beibes izrotājušies kā Ziemssvētku eglītes. Par 10$ varēja dabūt pērienu no plika sievišķa. Kaut kotādu nebiju redzējis :)

    AtbildētDzēst

© aldis hofmanis 2009

✆ canada 778 230 4004

✆ lv 29237794

@ aldishofmanis(at)gmail.com

tiesību atruna

Šis blogs ir domāts tikai un vienīgi personīgai lietošanai. Jebkāda tā pārpublicēšana, vienalga vai pilnībā vai daļēji, komerciāliem vai nekomerciāliem mērķiem, it īpaši, bet ne tikai masu medijos, jebkurā formā ir aizliegta un saskaņojama ar bloga īpašnieku.