trešdiena, jūnijs 3

murdziņš

Šonakt es sapņoju, ka esmu atbraucis atpakaļ uz Latviju un ka ir jāiet vēlēt. Pie vēlēšanu iecirkņiem stāvēja vīri ar šautenēm un lika balsot par Šleseru. Par laimi pamodos.

5 komentāri:

  1. Tas jau nav murdziņš, tas ir totāls murgs! Ģirts

    AtbildētDzēst
  2. Un par ko ta doma balsot? Va tik tas murdzišnš nav vienīgā reālā izvēle/:)

    AtbildētDzēst
  3. šlesers rīgai, godmans eiropai :)

    AtbildētDzēst
  4. kas Kanādā nakts murgs,otrā pasules pusē-gaišs nomods.

    AtbildētDzēst
  5. es nedomaju balsot. un ja man butu jabalso - tad man butu jabalso maarupee vai rendaa

    AtbildētDzēst

© aldis hofmanis 2009

✆ canada 778 230 4004

✆ lv 29237794

@ aldishofmanis(at)gmail.com

tiesību atruna

Šis blogs ir domāts tikai un vienīgi personīgai lietošanai. Jebkāda tā pārpublicēšana, vienalga vai pilnībā vai daļēji, komerciāliem vai nekomerciāliem mērķiem, it īpaši, bet ne tikai masu medijos, jebkurā formā ir aizliegta un saskaņojama ar bloga īpašnieku.