pirmdiena, maijs 4

Al, Alan, Alex.

-What's your name?
-Aldis
-Alan?
-No. Aldis.
-Al?
-Ok. Let it be.
-Where are you from?
-Latvia.
-Aaa , how is the life in Balkans now?
-No I'm not from Balkans. I'm from Baltic's. It is in North Europe, between Sweden, Poland and Russia.
- I got it. Lithuania!
- No, I'm from Latvia, we are in the middle of three Baltic countries - Estonia, Latvia and Lithuania.
- Ok. What is your capital? Vilnius?
- ....

Damn good. Gandrīz katru dienu. Ja par vārdu man, godīgi sakot, ir vienalga - Aldis, Al, Alan vai Alex, tad joprojām nav vienalga vai cilvēks saprot no kurienes es esmu vai nē. Jāsaka, pat esmu apdomājis iespēju teikt, ka esmu Alex, lai viņiem vienkāršāk. :)
Sestdien pēcpusdienā ar manas viesnīciņas menedžera starpniecību man piedāvāja darbu (kā aprakstīja, ka būšot vienkārši jāpalīdz sakopt māju - tur patīrit, dārzu sakopt.. ). Es, protams, piekritu un šorīt biju augšā kā štiks norunātajos 6:15. Ap 7:00 ar vīriņu , kas mani nolīga esam uz vietas un saprotu, ka nebūs jau nemaz tik vienkārši - būšu izsūtamais zēns celtnieku brigādei privātmājā. Nu tad tā - visu dienu tīrīju, slaucīju skaidas no akmeņu krāvuma dārzā, pārnēsāju dažādas kastes, gan pilnas, gan tukšas, vienu brīdi mani pat pielika pie atbildīga darba - dabūju turēt elektriķim lustru, kamēr viņš ķimerējās ap vadiņiem. :) Rītdien atkal. Vismaz nopelnīšu kādai nedēļai iztiku šajās divās dienās.
Jāatzīst - viss notiek kā jau gaidīju - jāsāk no pašas apakšas. Palīgstrādnieks celtniecībā, istabu uzkopšana viesnīcā (ak jā, to es ar' pamanījos sarunāt savā paša viesnīcā pa brīvdienām). Un tikai, kad būšu iekarojis vietējo uzticību un dabūjis ierakstus savā resume (tā viņi sauc CV šeit) un atsauksmes no darba devējiem, tikai tad varēšu pretendēt uz ko vairāk. Bija nelielas cerības, ka tomēr izdosies uzreiz kaut ko atrast pie muzikas biznesa vai olimpiādes...
Ceturtden eksāmens bārmeņu skolā. Joprojām ir problēmas atcerēties visus kokteiļus. Bet gaismu redzu tuneļa galā un liekas arī debesis sāk skaidroties:)

P.S. Lielākie prieki visiem kanādiešiem, kas mani pazīst, ka Latvijai ir jāspēlē pret Kanādu čempī. Miedz ar aci un novēl veiksmes mūsējiem. Es viņiem pretī saku, ka tikai biku pietrūka, lai mēs spēlētu pret somiem. Tad viņi veikli sāk runāt par Canuks un Blackhawks cīņām:)


2 komentāri:

  1. tā saruna bija ļoti simpātiska:)

    AtbildētDzēst
  2. Līdz olimpiādei vēl jau kāds laiciņš ir, tā kā neko nokavējis nēesi.

    AtbildētDzēst

© aldis hofmanis 2009

✆ canada 778 230 4004

✆ lv 29237794

@ aldishofmanis(at)gmail.com

tiesību atruna

Šis blogs ir domāts tikai un vienīgi personīgai lietošanai. Jebkāda tā pārpublicēšana, vienalga vai pilnībā vai daļēji, komerciāliem vai nekomerciāliem mērķiem, it īpaši, bet ne tikai masu medijos, jebkurā formā ir aizliegta un saskaņojama ar bloga īpašnieku.