otrdiena, maijs 5

Ninjas nogalināja manu ģimeni

Jau pirmajā dienā ievēroju, ka šeit ir samērā daudz bomžu un naudas diedelētāju. Es viņus iedalu labdabīgajos un kaitīgajos. Labdabīgie sēž ielas malā, nolikuši kartona gabaliņu ar uzrakstu. Parasti tie nav bagāti ar izdomu - HIV POSITIVE vai HUNGRY. Bet ir arī izcili eksemplāri, piemēram:

NINJAS NOGALINĀJA MANU ĢIMENI. ZIEDOJIET KARATĒ NODARBĪBĀM! (šo gan es neesmu pats redzējis, bet viens cits džeks Vankūverā esot ievērojis un bija iesūtījis Draugos, Kanādas domubiedru diskusijā)

Vai arī:

PAR SLINKU, LAI STRĀDĀTU, PAR DUMJU, LAI MACĪTOS.

Bija arī tipiņš, kas nolicis divas kastes, pie vienas uzraksts VĪRIEŠI, pie otras SIEVIETES. Un virs tām - KAS BŪS DEVĪGĀKS? Brīdī , kad es gāju garām sievietes vinnēja ar 2, 28$ pārsvaru. Šis, starp citu, strādāja diezgan labi. Vismaz uzmanību piesaistīja, jo gandrīz katrs garāmgājējs centās ievērtēt vai viņa dzimums ir līderos.

Nu jā, tāds savdabīgs ielas mārketings. Bet nu laiks pie pievērsties otrai kategorijai - kaitīgajiem. Kaut gan par tiem nav daudz ko stastīt. Tie ir tādi uzmācīgi tipiņi, atškirībā no pirmajiem - slikti ģērbušies, kuri stāv pie veikaliem un uzmācīgi burkšķ: CHANGE , SER!

Savukārt viens vīriņš mani patiesi sajūsmināja ar savu uzdrīkstēšanos (protams, skatoties no mana, kautrīgā latvieša viedokļa) - puisis ratiņkrēslā, acīmredzami ar fiziskiem defektiem (vai nu bērnu trieka, vai kaut kas līdzīgs) rokās tamburīns, blakus piestutēts mikrofons, kombītis un mēģināja dziedāt. Cik nu viņam tas izdevās. Jāatzīst, ka es apbrīnoju šo puisi par uzņēmību. Man nebūtu tāda iekša...


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

© aldis hofmanis 2009

✆ canada 778 230 4004

✆ lv 29237794

@ aldishofmanis(at)gmail.com

tiesību atruna

Šis blogs ir domāts tikai un vienīgi personīgai lietošanai. Jebkāda tā pārpublicēšana, vienalga vai pilnībā vai daļēji, komerciāliem vai nekomerciāliem mērķiem, it īpaši, bet ne tikai masu medijos, jebkurā formā ir aizliegta un saskaņojama ar bloga īpašnieku.