piektdiena, maijs 22

putra ar aliem

12:20. Esmu uz salas, jaunajā darba vietā. Pagaidām nekas nenotiek. Man parāda to otro bāru, kas būs jāiedarbina. Cik es saprotu no bāriem, tad tas šodien nenotiks (un nenotika arī). Mani sapazīstina ar bārmeni Sonju - man jābūt viņas ēnai. Kamēr vēl nav daudz klientu, viņa izrāda man visus kroga labumus un izskaidro darbības mehānismus. Kamēr stāsta, tikmēr viss skaidrs, kā būs vēlāk... :)
Sonja nosēžas ēst pusdienas. Es tikmēr cīnos ar alus mašīnu un nepamatoti lielo putu daudzumu glāzēs. Kādi 3 -4 klienti pa abiem kroga stāviem. Viss mierīgi.
Ap 4 nomainās bārmene, Sonjas vietā nāk Heilija, strādā šeit jau 18 gadus. Zin, ko dara. Nomainās arī viesmīles un publika. Un tad vienā brīdī kā panesās... (kā tai anekdotē par bruņurupučiem ZOO un viņu lēnīgo kopēju). Viens pasūtījums pēc otra. Pie letes sēž bāra īpašnieks, blakus menedžere, es esmu atstāts viens, pienāk 2 meitenes un palūdz dzērienu karti. Mums lūdzu... mmmm.. vienu Vodka Paralyzer un..... vēl.. vienu Tequila Paralyzer. Tajā brīdi es zinu tikai to, neatceros NEVIENU kokteiļa recepti. Paldies Dievam, man talkā ar padomu nāk viena no vecākā gadagājuma oficiantēm un pasaka priekšā sastāvdaļas. Pēc skata un konsistences kokteilis iznāk krietni savādāks kā tie, ko jaucām bārmeņu skolā. Vaicāju meitenem vai ir labs - jā esot ļoti labs. Pie sevis klusi nopūšos.
Katra jaunā oficiante grib zināt no kurienes es esmu, atkal putrojas ar manu vārdu, es savukārt putrojos ar aliem, uzskatu, ka esam kviti.
Nu tad kā smejies - Strawberry Margarita, kaut kāds kokteilis ar tumšo rumu, kas nav dzērienu kartē, bet tiek nosauktas sastāvdaļas (puisis pēc tam teica, ka manis uzjauktais esot bijis viens no labākajiem, kādu viņš ir dzēris. Viņš jau nezin, ka man nav pieredzes kā ekonomēt uz sastāvdaļām:)), tad Cosmo, Martini... Nu tā. Man patīk. Laikam jau arī menedžerim patīk, jo rīt atkal jābūt uz 12. Būšot daudz ko darīt.

P.S. Esmu pie vietas. Nedaudz ārā no centra, bet visādi citādi ok.

4 komentāri:

  1. Patika.Vai pats ari var lietot kadu dzerienu?

    AtbildētDzēst
  2. Vēl neesmu pamēģinājis. Un vispār tas skaitās slikts tonis, dzert kamēr strādā:)

    AtbildētDzēst
  3. Super, es pienjemu, ka Tavs darbinjsh buus gana interesants ;)

    AtbildētDzēst
  4. Tiešām prieks no visas sirds - izklausās ka aizies tev tās lietas, pēc kāda laika gaidi ciemos uz uz salas uz kādu kokčiņu he he he :)

    AtbildētDzēst

© aldis hofmanis 2009

✆ canada 778 230 4004

✆ lv 29237794

@ aldishofmanis(at)gmail.com

tiesību atruna

Šis blogs ir domāts tikai un vienīgi personīgai lietošanai. Jebkāda tā pārpublicēšana, vienalga vai pilnībā vai daļēji, komerciāliem vai nekomerciāliem mērķiem, it īpaši, bet ne tikai masu medijos, jebkurā formā ir aizliegta un saskaņojama ar bloga īpašnieku.