piektdiena, maijs 22

darbs Olimpiādē

Diena iesākās lēnām. Vispirms savācu mantas un nodevu hostelī glabāties. Pats paliku ar vienu mazo mugursomiņu, īsti nezinot, kur vakarā palikšu. Patiesību sakot, joprojām vēl nezinu. Braukšu uz Vankūveras centru un mēģināšu tur kaut ko atrast lētu (idejas ir), jo uz salas pagaidām neizdevās neko atrast. Tad gāju uz to Olimpiādes ēdināšanas uzņēmuma interviju. Laiks drusku spiež, ja gribu laicīgi tikt darbā, tad man jau pēc pusstundas vajadzētu būt autobusa pieturā.
Tieši 10 jauka meitene ar izteiktu angļu izrunu mani ieaicina iekšā, es mēģinu pielīst, ka man tas akcents patīk. Laikam izdevās, jo meitene atplaukst un mūsu saruna turpinās gan par eirovīziju, gan laikapstākļiem. :) Laikam biju gana pārliecinošs, jo pēc vairākiem jautājumiem par to, ko esmu darījis viesmīlības industrijā un nelielas lomu spēles par sliktu ēdienu un atjautīgu, bet pretīmnākošu apkalpotāju, man tiek paziņots, ka esmu izraudzīts darbam apkalpojošā sfērā Olimpiādē nākamgad. Man fiksi jaejot aizpildīt akreditāciju, nofotogrāfēties un tad jau būs jāgaida viņu epasts pēc kāda mēneša ar konkrētāku info.
Diena sākusies lieliski.

2 komentāri:

© aldis hofmanis 2009

✆ canada 778 230 4004

✆ lv 29237794

@ aldishofmanis(at)gmail.com

tiesību atruna

Šis blogs ir domāts tikai un vienīgi personīgai lietošanai. Jebkāda tā pārpublicēšana, vienalga vai pilnībā vai daļēji, komerciāliem vai nekomerciāliem mērķiem, it īpaši, bet ne tikai masu medijos, jebkurā formā ir aizliegta un saskaņojama ar bloga īpašnieku.