trešdiena, maijs 20

A iz nashevo okoshka tolko ulica mnemnoshko...















Vairāki cilvēki man ir vaicājuši - kur es dzīvoju. Tagad atbildu: St. Clair Hotel. Tas ir jauks, mīlīgs, varētu teikt studentu vai jauniešu hostelis Vankūveras centrā. Varu tikai ieteikt šo vietu jebkuram, kas brauc uz Vankūveru. Ja piestājat, pasveiciniet menedžeri Hansu Beckeru no manis:)
Pateicoties ļoti viesmīlīgam menedžerim, viesi šeit jūtas kā mājās. Un prom nebrauc. Un arī cenas ir ļoti labas, ja salīdzina ar citu viesnīcu cenām. Man vēl tika iedota papildus atlaide, jo es palīdzēju menedžerim savest kārtībā viņa āboļkompīti. Bet liekas, šī ir pēdējā nedēļa, kad es te dzīvoju, jo sākas tūrisma sezona un istabām centrā tiek paaugstinātas cenas.















Lūk šeit es dzīvoju un šī ir mana istabiņa. Dušas un tualetes uz visiem kopīgas katrā stāvā. Ir ledusskapis, arī katrā stāvā un mikrovilnis. Ir arī bezvadu internets, bet tas ir ļoti švaks. Ja nu gadījumā jums ķer blakus viesnīciņas internetu (Urban Hide-away, starp citu arī ļoti jauka viesnīca, taču gandrīz 2x dārgāka), tad izmantojiet paroli hideaway. Viņiem ir ātrāks. :)















Un šāds ir skats pa logu.















Recepcija ir vieta, kur parasti ļaudis savācas un sarunājas. Vīriņš pa labi ir Kīts, dzimis Ontario, audzis USA, tagad dzīvo šeit jau 3,5 gadus, runā apmēram 600 vārdus minūtē un smej pēc katra teikuma. Optimisma iemiesojums. Pateicoties viņam es arī dabūju tos gadījuma darbiņus, viņš aizlika labu vārdu par mani savam brigādes vadītājam.















Gaitenis. Vispār viesnīciņā nav īpaši laba skaņas izolācija un arī kāpnes ir no koka, kas ļoti čīkst, tāpēc cilvēkiem ar trauslāku miegu varētu būt diezgan pagrūti. Bet es jau guļu kā lācis. Man netraucē:)










Nu un nedaudz kartes.

P.S. Protams, kā visu ZAmerikā, arī šo burvīgo vietu varot nopirkt. Cena esot tikai aptuveni 4 miljoni Kanādas $.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

© aldis hofmanis 2009

✆ canada 778 230 4004

✆ lv 29237794

@ aldishofmanis(at)gmail.com

tiesību atruna

Šis blogs ir domāts tikai un vienīgi personīgai lietošanai. Jebkāda tā pārpublicēšana, vienalga vai pilnībā vai daļēji, komerciāliem vai nekomerciāliem mērķiem, it īpaši, bet ne tikai masu medijos, jebkurā formā ir aizliegta un saskaņojama ar bloga īpašnieku.