svētdiena, maijs 17

bowen island un svētdienas golfs

Nē, pareizi būtu - svētdienas golfs un Bowen Island. Ap 10 saņemu zvanu no savas paziņas Karīnas, kura man ļoti daudz ir palīdzējusi iedzīvošanās procesā Kanādā, ka viņa un viņas draugs braucot spēlēt golfu. Vai es gribot. Es, protams, gribu, taču, zinot golfa cenas gan Latvijā, gan ārpus tās, tomēr bailīgi apvaicājos, cik tas prieks varētu maksāt. Es varot neuztraukties - tas maksā 10$ (4,60Ls) no deguna. Es ar mieru, kaut gan domīgs, jo tik lēti nemēdz golfs būt. Izrādās, ka tas ir 18 bedrīšu vieglais golfs (visas bedrītes ir PAR 3, no 50 līdz 115 jardiem) un ir tāds kā valsts vai pilsētas iestādījums. Golfa laukumi ir ļoti labi kopti ar visām piedevām - grīniem, īstā golfa noteikumiem un rekvizītiem. Esmu riktīgā sajūsmā, jo tas ir tieši priekš tādiem vienu-reizi-trijos-gados-spēlmaņiem kā es. Lieki teikt, ka pirmās 9 bedrītes nekāds par 3 nesanāca - bumbiņas lidoja krūmos, smiltīs, visur kur, tikai ne bedrītē. Nu bet pēc tam jau gāja labāk, tāpēc nosolos turpmāk biežāk braukt šurp. Welkomēti sastādīt kompāniju:)

Pēc tam izdomājām aizbraukt paēst pusdienas uz Bowen Island, nelielu saliņu uz rietumiem no Vankūveras. Pērkot kafijas, nokavējam prāmi. Nākamais pēc stundas, kas dod mums iespēju ar kursktošiem vēderiem apskatīties mazās jūras pilsētiņas Horseshoe jaukumus - jahtas, jaukas jahtas, vecas jahtas, lielas jahtas, dārgas jahtas, laivas un vēlreiz jaukas jahtas.:)

Bowen Island ir pavisam neliela, bet ļoti mīlīga saliņa ar aptuveni 3500 iedzīvotājiem. Izmetām nelielu līkumiņu pa kalnaino Snug Cove (ostas ciematiņš, kur ienāk prāmji) un nolēmām paēst diezgan centrālā krodziņā ar skatu uz līci un, protams, kādu simtu ar jaukām jahtām. Bet krodziņa meitenes pretēji ierastam, jau durvīs stāvot mēģināja atrunāt iekšā nākošos, jo viņi, lūk, šodien esot "not well managed" un trūkstot gan viesmīļu, gan pārtikas. Mums paveicās, dabūjām labāko galdiņu balkonā (ar skatu uz jaukām jahtām) un es aizgāju paprasīt, vai viņiem nevajagot palīdzēt. Vajagot gan. Viņiem neesot bārmeņu, viesmīļu, virtuves strādnieku, pavāru, busser (nezinu kas tas ir, arī tilde netulko. Ceru, ka nav nekas rupjš) un vēl kaut kas, ko īsti nesaklausīju. Jāatzīst, izskatījās tieši tā, jo likās, ka strādā visi īpašnieka radinieki un paziņas. Nu tad es pieteicos, ka esmu gatavs nākt strādāt te, meitenes mani neticīgi nolūkoja un tikai pēc kāda brīža sameklēja menedžeri. Nu tālāko variet iedomāties - lūdzu resume uz epastu, mēs atzvanīsim utt. Nu redzēs. CV ir aizsūtīts, tagad tik jāgaida, vai tiešām vajadzība ir tik liela, ka būs gatavi ņemt jaunizceptu bārmeni no Latvijas bez jebkādas pieredzes:)
Turam īkšķus!

Bowen island bildes, kā parasti šeit. Šoreiz nav daudz. Ja būs darbs tur - būs vēl un smukākas:)

P.S. Rīt arī brīvdiena. Karalienei Viktorijai par godu. Es redzēju bildi. Cienīga dāma, brīvdienas cienīga. :)

1 komentārs:

  1. busser (dazhreiz arii buss person) - visbiezhaak nokopj galdinjus, kad eedaaji aizgaajushi, savaac traukus un noslauka, kaa arii, ja ljoti busy, tad paliidz oficianteem aiznest paplaates ar eedienu liidz galdinjiem

    AtbildētDzēst

© aldis hofmanis 2009

✆ canada 778 230 4004

✆ lv 29237794

@ aldishofmanis(at)gmail.com

tiesību atruna

Šis blogs ir domāts tikai un vienīgi personīgai lietošanai. Jebkāda tā pārpublicēšana, vienalga vai pilnībā vai daļēji, komerciāliem vai nekomerciāliem mērķiem, it īpaši, bet ne tikai masu medijos, jebkurā formā ir aizliegta un saskaņojama ar bloga īpašnieku.